Helgen har gått

I korta drag.

Lördag = tävling.

Ängel tog placering i eliten, superduktig var han!
 Joline gick på 3 fel i samma klass, duktig han med.
Jag och Jamie debuterade tillsammans i medelsvår. 2 fel, helt okej tycker jag. Han hoppade fint men störtlandeade lite efter varje hinder efetrsom det luktade så gott  i körhallen vi var i.
Eldis hoppade lätt. Rev sista bommen på sista hindret så kom inte till final.

Söndag = städa och slappa

Eftersom Svante var lite bakis så var jag vaken ett par timmar innan han tog sig ur sängen. Skönt att få dega med kaffekoppen framför datorn alldels själv.
Sen stostädade vi. Eller sanerade kanske? Tror vi dammsög ett kilo grus. Både vi och djuren drar in massor.
Därefter var det lite fimtittande, sen mathandling och sen ringde Lars och frågade om vi ville ha mat.
Han hade gjort supergott dillkött.

Min semester

Den är klar. Har 8:e till 26:e juni. Lite tidigt men vi får den tillsammans åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh dillkött drägglar det måste jag göra nån dag.

Vi åt gäddburgare som mamma gjort, supergoda!

2009-04-06 @ 08:32:28
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0