GRILLFEST!!!

Ikväll är det dags för grillfest. Var superlänge sen vi hade nåt skoj här hemma. Förr om åren tycker jag det var party var och varannan helg. Har vi blivit gamla kanske?

Svante har grejat musik ute så nu har vi kablar i hela huset (igen).
Sen lånade vi ett partytält av hans föräldrar utifall det får för sig att börja regna. Jag sa redan innan vi lånade det att jag skulle vägra vara med och sätta upp det, kunde tänka mig att det var ett elände som utlöste svordommar. Det var det också och jag var med.
Ett ruckel utan dess like, slutade med att vi tejpade alla skarvar, annars gled skiten bara isär. Vet inte hur vi ska kunna monter ner det igen.


Rucklet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0