Ensam vecka

Den här veckan har Svante kvälls/nattvecka vilket betyder att jag kommer städa ihjäl mig varje kväll för att jag har så dåligt att göra.
Tråkigt med matlagning brukar det bli också men nu har vi ju förrådet från farmor att beta av. Är så tråkigt att äta själv.

Idag slutar jag 16:45. Är det mörkt när jag kommer hem starx efter 17 då? Jag har ingen aning. Vore kul att hoppa bebisar men då vill jag inte att det ska vara bäckmörkt.

Dagens matlåda består av lax, potatis hollandesås, kantareller och  wokade grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom och umgås med mig nån kväll!!

Så kan vi hoppa häst!

2009-02-16 @ 16:38:19
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0