Grenens CHAMPION Just Irresistible

Ja igår blev Jolines tredje cert i höjd godkänt och får nu titulera sig champion =D

Hade lite kaninpyssel för mig när jag kom hem igår. Joline, Troja och Eldis fick komma ut och springa i sele. Troja var sur och grinig och för Joline och hans lilla son var det som vanligt full fart frammåt hela tiden.
Lill-Kex lekte rövare i den rasthagen jag knappt har använt sen det kom en massa snö, var nog nästan en halvmeter han grävde sig igenom.

Idag är det LÖN LÖN LÖN, väldigt välkommet måste jag säga. Blir köpmat och hyrfilm ikväll, Patrik 1.5 har jag velat sett länge och idag släpps den på dvd.

Nu måste jag börja jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0