Lunchrast...

...och det är så varmt inne här så vi håller på att tuppa av. Har ätit rester från gårdagen. Hempanerad torsk och potatis. Det var inte särskilt gott igår kväll och vi ska inte prata om hur det smakade idag. Dessutom hade jag glömt den där såsen vi hade till.

Några som säkert hade käkat eländet är råttorna som flyttat in hemma på kontoret. Tamråttor alltså, ganska söta. De var blåvita när jag köpte dem men nu har dom fulat till sig lite. De håller liksom på att tappa färgen till gråblask/vit istället. Krokis och Fläckis fick dom heta. Snacka om dålig fantasi. Krokis har en krok i pannan och Fläckis en fläck. Glömmer inte vad dom heter i alla fall.

Krokis

Krokis

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi en sån sötis:)Mina råttor är borta :( Har katter nu istället :) Jag har oxå blogg men har inte orkat skriva där på ett par månader lr nå.

2009-02-14 @ 15:09:21
URL: http://karin81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0