Papayasallad...

ONT!

Har ni smakat Som Tam nån gång? För er som inte vet vad det är kan jag tala om att det är en "sallad" thai käkar. Består av strimlad papaya, mörötter, nötter, småräkor och massa CHILI.
Så himla gott men bara thai och galna svenska som äter den. Kunde inte låta bli när jag var till pappa och Djään och hälsade på efter jobbet. Två timmar sen jag tog sista tuggan och det bränner fortfarande i hela munnen.



Råttorna har fullt upp. Hade fått ett mystiskt paket i postlådan idag, kände igen handstilen och misstänkte att det var från Frida då jag fått ett kryptiskt sms idag.

Det visade sig vara jordens coolaste hängmatta till råttorna! Den ser ut som en alienfärgad gräsmatta och lyser upp hela buren, haha.
Den är helt hemdesignad och sydd av Frida, dessutom mycket snyggare än dom jag sett i djurbutikerna. Bild kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0