Posten

Har vaknat flera gånger i natt av att jag haft så ont i halsen att jag inte kunnat svälja. Trodde jag ja.
När jag vaknade 1,5 timmar före klockan imorse och omöjligt kunde somna om insåg jag att det var tandvärk långt in munnen. Det var det som gjorde det svårt att svälja.
Hade klantat mig lite med tandtråden så jag svällt upp i tandköttet bara.
Några timmar och 2 ipren senare blev det okej igen.

Jag vann ett spel på Tradera för ett tag sedan som inte dykt upp ännu trots betalning.
Idag hade det kommit ett tomt paket med posten och en lapp där posten beklagade att innehållet var försvunnet. De såg gärna att vi hörde av oss angående vad det vart i paketet så de kunde skicka det till oss om det skulle dyka upp någonstans.
Svante ringde och talade om att det var ett Singstarspel och vet ni vad? De hade hittat det på postterminalen i Sundsvall =)



Kommentarer
Postat av: Maria

Ett nytt??

Är det några svenka låtar?

2009-02-19 @ 13:29:32
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0