Semlor

Jobb idag. Fick en till akuttid hos tandläkaren igår som gjorde rent med saltvatten. Fick ut massa otrevlig kan jag tala om. Ont som f*n gjorde det!
Fick smärtstillande tabletter som funkar hur bra som helst. Billig fylla.

Idag är det semeldag och vi blev bjudna på varsin semla på jobbet. Supergoda!
Tackar semlan så mycket. Lunchen jag hade medg höll nämligen på att komma upp igen. Jag hade med mig fläskkarré, ris, kantarellsås och kokta grönsaker. Mixade till slät  sörja i matberedare. Har ätit så i flera dagar men nu tog det bara stopp.

Slutar 15:45 idag. Sen blir det lite klaninfix hemma, ska klippa lite klor och mortionera några stycken lite. de har blivit lite runda och lata över vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0