Slapparsöndag

Idag har det inte blivit mycket gjort.
Vaknade strax efter klockan 9 sen blev det frukost och lite hundpromenad.

Sen var vi till Bollnäs en sväng och köpte en matta till vardagsrummet, 2 st stora kuddar till soffan belv det också.

Ängel och Joline är med Maria och tävlar idag. Tydligen ville de inte gå så bra och första klassen hade Joline inte ens hunnit genom banan, haha. Han såg trött ut sa  Maria. Tror han saknar mig ;-)

Råkade somna i soffan efter maten och känner mig lite hängig. Har fortfarande superont i munnen. Jag ringde tandläkaren igen igår och frågade om det inte fanns någon bedövningskräm eller liknande så att jag åtminstone kan få slippa ont en liten stund men det fick jag då inte.
"Ät ipren så ska du se att det hjälper, penicilinet har inte hunit börja verka än heller".
Tack för den. Äter ipren så det sprutar tabletter ur öronen på mig snart.

Gruvar mig för att jobba imorgon. Det gör så ont att jag inte kan svälja. Finns möjligheten går jag hellre och spottar än sväljer saliven.

Nu ska jag spela lite bubbelspel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0