Tandläkarskräck

Jag jag har ju haft riktigt ont i munnen i ett par dagar. Så länge jag tagit opren med bara ett par timmars mellanrum har det fungerat men igår var tabletterna slut och värken var inte att leka med.

Åkte till Scvantes mamma och pappa sent igår kväll och fick några alvedon som dövade det värsta. Anita har ju jobbar som tandsköterska eller vad det var så hon kollade lite och sa att jag var tvungen att gå till tandläkaren.

Skitkul. Bland det absolut värsta jag vet!!! Ärligt!!!

Fick en akuttid på förmiddagen, hann en sväng till jobbet först. Trodde de skulle spola rent lite så sin höjd och säga åt mig att borsta ordeltligt och äta alvedon typ. Hade ganska fel där.

Det var visdomstanden i överkäken som skavde på tandköttet i nederslafen. Så de bedövade och DROG UT DEN!
Behöver jag tala om att jag har ont. Jobbar gör jag också.

Har i alla fall kvällen att se fram emot. Ska ju till Maria och hoppa häst =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0