Tv-spelskväll

Om ni bara visste vad hungrig jag var när jag kom till Maria igår. Har haft så ont i munnen att jag inte kunnat äta nånting. Men jag hade  pepprat i mig massa alvedon och  lyckades äta massor, supergott var det också.
 
Först en upphottad "tetrasoppa" med massa extra svamp, lite crem fraiche och smak av beacon. Mums!
Sen åt vi hemgjord paj md broccoli, fetaost beacon ocg grejer. Måste också lära mig göra paj.
Sen åt vi en jättegod efterrätt som jag inte kom igåg vad det hette. Men det var typ glasskonsistens fast inte fryst åsså smakade den jordgubb =)

Sen spöade Maria mig i hästhoppningsspelet, trpr faktiskt jag vann över henne några gånger men inte var det många.
Däreftervar det dags för mig att tokspöa henne i OS i Athen, haha.

Har tokont i munnen idag också.



En skitbra bild från Marias tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0