Utmanad



Jag har blivit utmanad. Via sms som jag inte kan svara på =)

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Naglar
Är nästan besatt av att ha fina naglar. Det har fungerat väldigt dåligt de åren jag jobbat inom trädgård kan jag säga. JORD. Behöver jag säga mer?
Nu när jag sitter framför en dator hela dagarn inbillade jag mig att det skulle bli hur lätt som helst. Men...
Långa naglar funkar absolut inte Så får till och med klippa dem ibland vilket jag annars aldrig gjort.
Man ska tydligen gå gymnasiet hela livet om man vill ha snygga naglar.

2. Städning
Jag mår fruktansvärt dåligt om det är ostädat hemma. Vilket det är ibland (ofta?). Ostädat hemma=ingenting funkar förmig. Oavsett vart jag befinner mig.

3. Blommor
Ingenting överlever hemma trots att jag är uppvuxen i en handelsträdgård och desutom har jobbat i en sån i 7 år. De växter som finns här hemma efter drygt ett år utan nyinköp är några garderobsblommor, kaktusar, hoyor (porslinsblommor) och orkideér. Okej, en philodendron frodas också ser jag. Och en svärmorstunga.

4. Larver
Dom borde inte få finnas. Jag tål dem inte. Oavsett sort. Älskar stora spindlar och ormar men larver går bort!

5. Musik
Skulle kunna lyssna på musik dygnet runt. Sov alltid till musik när jag var yngre också men man måste ju ta hänsyn till sovkamrater.
Har alltid haft jobb där man alltid kunnat lyssna på musik också tills nyligt. Nada musik nu. Ska kolla om Johanna, Angelica eller Viktor kan sjunga för mig istället.

6. Djur
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan djur omkring mig. Fiskar räknas inte.

UTMANAR: Inte en aning, tror inte det är många som läser min blogg och de som jag misstänker läser min och har egen blogg har redan gjort utmaningen. Så utmanar ALLA som läser detta och inte utmanats ännu. Det du!

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Hahahhaha, vad kostar det då? Ingår pojkvän i rummet också? Jag har telenor och det fuckar sig så fort man kommer utanför centrala Älvsbyn :(

2009-02-14 @ 18:15:22
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0