Välkomna...

...till första inlägget i min blogg!

Jag är total nybörjare på det här och bloggen ser säkert ut som skit, jag vet inte för har inte en aning om hur man ser sin egen blogg så att säga. Vet inte vad det är för adress till den heller men det kanske ni kan upplysa mig om eftersom ni hittat hit :-)
Om någon hittar den överhuvudtaget.

Vår älskade kamera är trasig och har inte fått fingrarna ur för att kolla om garantin gäller fortfarande. Kan bli lite klent med bilder innan den är åtgärdad, kanske man kan använda mobilkameran? Har för mig jag får skapliga bilder med den.


Ett nytt sånt här behöver jag. Min spacetangent är lite...utsliten. Får använda rå muskelstyrka för att få till mellanslag.
Fast jag vill gärna ha ett men bokstäver på. Tack.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skit bra Sofie det tar sig! hehe

Adressen till din blogg är crystorm.blogg.se sprid den så får du många läsare!

2009-02-13 @ 11:17:59
URL: http://rostebos.blogg.se/
Postat av: Mona

Super, nu vill jag se en flitig bloggerska.

kram Mona

2009-02-13 @ 11:30:39
Postat av: Lynn

Hej!



Vad roligt! Jag kan hjälpa dig med bloggdesignen om du vill, jag tycker att sånt är ättekul! :D



Skriv många roliga inlägg nu ;)



kram

2009-02-13 @ 12:07:28
URL: http://elineevelyn.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh fortsätt! Detta kan bli intressant läsning :)

2009-02-13 @ 12:26:57
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Lina

Inte illa! Börjat blogga till å med, nu kommer ja följa ditt liv som en slav:p Bloggar gillar jag att läsa:)

2009-02-13 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0