Bebisarna snart 8 veckor

Ja på lördag fyller knattarna 8 veckor. Har precis fått ut kameran från lagning, vart utan ett helt år. Sen kom vi på att det var garanti på den.
Garanti är det tyvärr inte på att få fina bebisbilder. Haha. Det är svårt kan jag säga.



Crystorm´s Hardrock Angel
Siames brunbrokad hane *tingad*



Crystorm´s Dirty Angel
Siames brunbrokad hane *tingad*



Crystorm´s Bad Angel
Siames brunbrokad hona



Crystorm´s Angel or Devil
Vit rödögd hona



Crystorm´s Dark Angel
Vit rödögd hona



Crýstorm´s Freaky Angel
Vilsiames brunbrokad hane



Crystorm´s Angeldust
Viltsiames brunbrokad hane



Crystorm´s Angeleyes
Viltsiames brunbrokad hona *tingad*

Kommentarer
Postat av: Frida

Suuuuuper uber duper söta små!!! Om jag inte redan hade fullt upp skulle jag komma och kaninnappa lilla Angeldust =)

2009-07-15 @ 02:31:23
URL: http://www.fridaskoglund.se/blogg
Postat av: Annsann

Hej!

Vad roligt att höra från dig!

Nu undrar man ju vad du tyckte om rödvin och fanta... Jag är helt såld, vill dricka det hela tiden, men det går väl inte?!

Hoppas du mår jättebra!

Många kramar

2009-07-20 @ 16:29:42
URL: http://annsanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0