Facebook

Jag som aldrig skulle gå med i Facebook, men efter hur många mail som helst med förfrågningar och grejer så gjorde jag mig ett inlogg bara för att "kika lite" och hålla mig anomym och bara utforska lite. Det var ju inte skitlätt, haha.
Alla hittar en där va?

Är typ aldrig in och de gånger jag är där fattar jag ingenting. Klickar lite på förfrågningar eller vad det heter, lyckas massända meddelanden (???) och allmänt flumma till det. Var in för en stund sedan och betade av sånt här:


Tar sånt aldrig slut? Vad sjutton är dom där 99 för nåt? HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: JeNnY

kan inte hålla med dig mera... Man får bara massa test o skit där tycker jag. ger mig inte speciellt mycket. Jag får mail om det kommer meddelanden till mig där, eller vänförfrågningar. så jag går in o svarar på dem typ.... that´s it.

2009-08-04 @ 17:09:16
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0