Kortfredag

Sitter och väntar på att klcokan ska bli 8:30 så jag får börja jobba.

När klockan ringde imorse trodde jag inte det var sant. Dessutom klev Hunden upp innan den ringde, jag slog lock i öronen och somnade om.
Har bryggt på lite kaffe här på jobbet. Tyvärr så är kaffefiltren slut men en kille har visat mig att man kan brygga genom hushållspapper om man gör på rätt vis. Blir kaffedoftande kaffe med papperssmak. Men idag spelar det ingen roll, känns som jag håller på att somna.

Slutar 15:45 idag och har fått LÖN så ska ner på stan och inhandla ett par jeans innan jag åker hem tänkte jag.

Jobbar imorgon också och Ängel och Joline ska med Maria till Hudik på 2-dagarstävling. Hoppas dom sköter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0