2-dagars

Träningsvärken släpper inte. Förstår inte hur man kan få det av att tävla? Och alltid i låren.

Blev halvslagsmål om vad vi skulle se på tv igår kväll, jag ville se sista delen av en tjej som var med i Sanningens Ögonblick och Svante ville se Beck. Det ville jag också egentligen så vi såg den. Till en stund efter nyheterna vill säga, sen somnade jag.
Tycker de kan sluta avbryta alla kvällsfilmer med nyheter för slutar alltid med att någon av oss somnar.

Lyckades ta mig i säng och vaknade en timme för klockan imorse. Det var Hunden som var kissnödig. Svante hade glömt rasta honom iannan han gick och la sig. Klantigt.

Nu är det en ny vecka och har väl inget specielt planerat bortsett från jobb.

Lön på onsdag, välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0