Hypnos

Jobbar kortdag idag, 8:30-15:45, jätteskönt en fredag.

Vi har haft besök av en sjukgymnast här idag och jag fick höra att jag sitter alldeles fel när jag jobbar. Hon rättade till mig och det fungerar faktiskt!
Känns som att jag har lättare att andas och det spänner varken i axlar eller nacke.

Var in på aftonbladets hemsida tidigare. Finns en länk som handlar om hypnos. En svensk hypnotisör som gör en enklare form av avslappningshypnos via ett videoklipp. Tog på mig hedset och började lyssna på honom, höll på att somna. Det går ju inte för sig här på jobbet, kanske råkar sova över lunchen ;-)

Ska absolut testa när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Karin

Aahh jag vart alldeles konstig och knäppte av efter en kort stund. Fan va obehagligt det var.

2009-03-14 @ 16:18:04
URL: http://karin81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0