Korvstroganoff...

...var det i min matlåda idag. Svantelagad som vanligt. Supergott!

Fick ett skitkul mail idag, med länk till en film. handlar om att killar faktiskt kan göra två saker samtidigt. Någon som vet hur man lägger in en film i bloggen? Ni bara måste se den, haha.

Har en stund kvar av lunchen så sitter och smuttar kaffe och slösurfar.

Har följt Caroline-fallet (rättegången) över Aftonbladets hemsida den här veckan.
Blir så himla arg varje gång jag läser om det. Förstår inte hur en människ först kan putta nån, skjuta, slå i huvudet med hammare och sen elda upp kroppen utan att vara allvarligt psykiskt sjuk? Han måste vara en otroligt sjuk människa, åtminstone "hoppas" jag det, annars är det ännu mer ofatbart.
Det bara måste bli livstidsfängelse och under tiden hoppas jag att Sverige ändrar systemet så att LIVSTID verkligen blir LIVSTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0