Ledig

Ja det blev ju i vanlig ordning ingen sovmorgon trots att vi är lediga idag.

Men innan klockan var halv 10 hade vi fått massor gjort och satt i bilen på väg till stan för att handla.
Först blev det en ny micro, det var på tiden efetrsom vi vart utan i ett år ungefär. Inte så bara att handla eftersom det är en inbyggnadsmicro vi haft tidigare och det var svårt att hitta en som passade.

Sen bar det av till Granngården för att köpa djurmat. Nästan tusenlappen där också. Sen sprang vi in och köpte ett nytt tangentbord. Kostade bara 125 kr, inte värsta modeller kanske men det funkar bar att skriva på märker jag och kan väl kasta det och köpa ett nytt när det blir skitigt.

Sen käkade vi lite på Sibylla och tog en kaffe med Carro.

Sen storhandling på Ica för 1800 kr, mycket mat, haha. Sen ÖB och massa rengöringsgrejor. Har sprättat femtusen på några timmar...

Nu håller Svante på att installera micron och jag håller på att baka matbröd. Blir som bilden här ungefär fast med solrosfrön och pumpakärnor i, mums!


Kommentarer
Postat av: Lina

Knepigt att de ska vara så sjukt lätt att göra av med pengarna:s Å en halv evighet att tjäna ihop dom.. Men handlat mycke bra prylar iaf då:)

2009-03-25 @ 14:04:44
Postat av: Maria

Jag har bränt 11.50 idag på hundmat haha

Så har 8.50 kvar nu, vad ska jag shoppa för dom?

2009-03-25 @ 14:12:01
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0