Lista

TA FRAM DIN MOBIL OCH VAR ÄRLIG NU !

HAR DU PUSSAT NUMMER 36?
Karin Hugg. Vi har säkert hånglat på fyllen när vi var yngre, haha.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Elisabeth Martinsson. Har jobbat tillsammans i Ina i flera år.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Jennie Svensk. På någon tävling framöver skulle jag tro.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Danne Mårtensson. Jag på sitt sätt =). Klart han är söt.


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 12?
Bo Axelsson. Ja vad ska man säga. Min pappa. Vet inte vad man har för intryck av folk när man föds.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Beacon. I Ina.

GILLAR DU NUMMER 15?
Carro Andersson. Klart jag gillar henne! =D


HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN
Andreas Steen. Kaninköpare. Nej det har jag inte.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 2 NÄSTA GÅNG?
Alex Larsson. Kaninhoppare hon också så skulle tro att det också blir på någon tävling.

ÄR DU NÄRA VÄN MED DEN SISTA I DIN TELEFONBOK?
Ulrika. Min närmsta chef eller vad man ska kalla det. Nära vän är det kanske inte men hon är jättego!


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 16?
Cobra. Nej det har jag inte. Inte många gånger jag gått på bio överhuvudtaget kan jag säga. Är mer för att titta hemma.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 6?
Näe. Vore nog inte så smart.

VAD PRATAR DU & NUMMER 40 OFTAST OM?
Lars Lööv. Skattedeklarationer =P

KÄNNER DU NUMMER 1?
Aaaaanus. Nej honom/henne känner jag inte. Men jag ringer dit jätteofta. Har gått några sms dit också. Aaaaanus är till för det, att ta smällarna på telefonnummer 1234 isället för stackars nr två på listan när tangentlåset inte är på =)


SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 35 EN KRAM?
Josefin Åkerlind. Absolut!


VAD HAR DU OCH NUMMER 5 FÖR EN RELATION?
Anita Svedin. Svärmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0