Ny vecka

Och den börjar med att jag jobbar kortdag.
Svante jobbar natt hela veckan så brukar bli lite ensamt. Men på onsdag kommer Maria och Lajka över för att kolla på film. Eller, Lajka leker nog hellre med Buck. Tur vi inte har grannar för brukar gå lite vilt till när de är på humör.

Gårdagen var lugn. Hälsade på Mats en sväng och drack kaffe, sen var vi en snabbis till Lars å Jenny. Buck var med in i deras garage och hittade ett barbieben som han la beslag på. Han var som tokig i det. Så alla med välsvarvade ben får se upp hädanefter.

På eftermiddagen åkte vi in till stan och käkade på Sibylla med Erik och Carro. Jag beställde en supermeal, det skulle jag inte ha gjort. Fick inte i mig hälften. Men sen var det ju Carro som fixat maten också så vet inte om vi fick extra stora?

Igår kväll var vi ju bara tvugna att se premiären av Wipeuot. Jag vill också bara med!
Sen var det  sanningens Ögonblick. Var ju bara tvungen att se det. Stackars kille, eller, han får nog skylla sig själv. Skulle vägra vara med i ett sånt program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0