Tävlade igår

Ja igår var det tävling i Enånger då.

Hade Eldis och Levis med i ¨2 st lätt krok. Eldis tog pinne i båda och Levis nosade i båda.

Joline, Ängel och Ellery tävlade 2 st elit. Ängel var superduktig, studsade precis som förr i tiden och kom precis utanför placering i den ena och gick på 3 fel i andra. Joline var konstig i första, rev massor. Känndes lite bättre i andra klassen och fick 3 fel.
Ellery hopade på som vanligt med bra fart och mycket fel =)

Annelie hade med sig en supersöt Jamie, kolsvart med ett flaxöra som jag förälskade mig i. Till salu råkade han vara också så han fick följa med mig hem igår för att se hur vi trivs med varandra.

Idag hade jag tänkt mig sovmorgon men blev väckt av Hunden (som han kallas när han är jobbig) klockan kvart över 7. Jag är ju tyvärr inte den som kan somna om heller så har vart en lång dag.
Vi pallrade oss iväg alla tre på en långpromenad på förmiddagen.  Jag snarade hasade mig fram för har sån otrolig träningsvärk i låren? Förstår inte hur den har hamnat där.

Några burar har jag städat och några kaniner har fått springa i sele och hoppa ett hinder som jag ställde på den enda  halkfri metern på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0