HAR DU ...

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej inte nu iaf
Något husdjur : jodå =)
Någon favoriträtt : Pad Thai
Någon flick/pojkvän : Absolut
Puder på dig :  Japp
Några framtidsplaner : Klart jag har
Någon sjukdom : Nej
Gymkort : Det har gått ut
Några kärleksproblem : Nej inte alls, allt är perfekt!
En homosexuell kompis : Jadå
Duschat idag : Yes, imorse
Någon kompis som snarkar : Minst en iaf
Någon vän som spelar i ett band : Ja
Några mvg:n : I el och specialarbete har jag för mig
Någon som förstår dig : Hoppas det =)
Tuff kompis som kan försvara dig : Fysiskt? Kanske...
Något beroende : KAFFE
Fikat idag : Bara mat men blir nog lite godis ikväll
Nagellack : Nej men ska måla om jag orkar
Någon vän som bor i ett annat land : Ja

VEM ? ..
Avskyr du : Ingen jag känner men flera man bara läser om. 
Hånar du : Ingen hoppas jag
Delar du mest minnen med : Maria, Svante och närmaste familjen
Längtar du mest efter : Ingen speciell just nu
Stör du dig på : Ingen alls
Gosar du med : Just nu Buck, han tycker jag jobbat för länge. Svante ikväll
Lagar mat : Vi hjälps åt
Diskar : Maskinen
Tror att den är någon : Hm....alla är väll något ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Aftonbladet.se
Buss åker du oftast : Ingen!
Frisyr har du : Vanlig tråkig
Dag fyller du år : 7 Augusti
Årstid föredrar du : Sommaren
Stad är du uppväxt i : Bollnäs

VAD ? ..
Gör du nu :
Den här listan och lagar mat
Vill du arbeta med : Oj svårt. Drömmen vore att vara stenrik och driva ett djurbutik med förlust tror jag
Är roligast just nu : Helgen!
Har du på dig nu : Jeans och tröja
Har du för smink idag : Neutralt
Äger du för skor : 5 par kanske. Är inte mkt för skor
Har du för storlek i skor : 39
Läser du för bok : Kommer inte ihåg vad den heter men bra är den i alla fall
Ska du göra nu : Äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0